کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کارواش بخار چگونه وسیله ای است؟

بخار به همان اندازه که در برابر خاک سخت است نیز ملایم است. این ترکیبات موذی و مومی مانند موم و قیر را از سپرها ، قالب های آن و هر بخش کروم خارج می کند. تمیز کردن وینیل بدون آسیب رساندن بسیار مشکل است ، اما با کمک بخار می توانید از یک پایان کاملاً بی عیب و نقص لذت ببرید. چرخ ها ، لاستیک های سفید دیواری و سایر موارد دشوار برای تمیز کردن قسمت بیرونی اتومبیل شما نیز همین است.

بخار نه تنها برای قسمت بیرونی اتومبیل بلکه برای فضای داخلی نیز مناسب است. بخار در تماس با سطوح داخل اتومبیل شما باعث از بین رفتن آلودگی ها ، بوها و همچنین باکتری های خطرناک می شود. برخی از قوی ترین بوی هایی مانند لکه های مربوط به لکه های حیوانات خانگی ، کپک و سیگار کشیدن به لطف قدرت تمیز کنندگی بخار می توانند در آینه دید عقب شما باقی بمانند!

بخار بر خلاف تمیز کردن روکش مبلمان اتومبیل شما ، برای داشتن نتایج بوی تمیزتر و تازه تر ، به پارچه نفوذ می کند. درست مانند تمیز کردن قسمت بیرونی ، هنگام استفاده از این روش تمیز کردن فضای داخلی نیز بدون دردسر است. همچنین هنگام تمیز کردن آنهایی که دستیابی به قطعاتی مانند منافذ هوا ، نگهدارنده های لیوان ، زیرسیگاری ها ، دسته های تکیه گاه و داشبوردها بسیار موثر است.

همچنین نیازی به نگرانی در مورد انتظار برای خشک شدن اتومبیل خود نخواهید داشت. تمیز کردن بخار داخلی و خارجی به سرعت نتیجه می دهد و سطوح تقریباً بلافاصله خشک می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد