کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کارواش بخار با کیفیت از کجا بخرم؟

دستگاه شستشوی اتومبیل بخار با فن آوری جدید ، بخار فشار قوی را در خط لوله گرمایش داخلی بدون ذخیره سازی تولید می کند. شستشوی بخار تمیزکاری انعطاف پذیر است. از اصل تخریب حرارتی بخار برای ترکیب ، نرم کردن ، انبساط و جدا کردن آلودگی های چسبیده به سطح خودرو با بخار نرم و از بین بردن لکه های آب باقیمانده روی سطح ماشین با پارچه تمیز استفاده می شود.

فناوری جدید ماشین شستشوی بخار ما می تواند در تجارت شستشوی درب به درب استفاده شود. و این نه تنها می تواند سطح ماشین را بشویید ، بلکه می تواند فضای داخلی ماشین ، موتور ، خط لوله تهویه هوا را بشویید ، و با تمیزتر و صرفه جویی در آب شستشو می کند.

وقتی ماشین در حال کار است ، گرد و غبار موجود در هوا به خود ماشین می مالد و پس از اصطکاک ، الکتریسیته ساکن تولید می شود.

ماشین لباسشویی سنتی با فشار بالا فقط می تواند رسوبات سطح خودرو را بشویید. نمی تواند از گرد و غبار استاتیک بدنه ماشین خلاص شود.

بخار طبیعی است. مانند آن عوامل تمیزکننده بالقوه مضر نیست. تمیز کردن بخار مزایایی دارد که شما به راحتی از راه حل های معمول شستشوی ماشین استفاده نمی کنید. این توانایی منحصر به فرد برای تمیز کردن و تمیز کردن همزمان وسیله نقلیه شما را ارائه می دهد. مطمئناً به از بین بردن باکتری ها ، میکروب ها ، ویروس ها ، کپک ، اشکالات و سایر میکروارگانیسم ها کمک می کند.

https://carwashsteam.netboard.me/

تمیز کردن بخار به طور برجسته یکی از بهترین و محبوب ترین روش ها برای تمیز کردن ماشین شما به روشی سازگار با محیط زیست شده است. منطقی است که بخار و داخل ماشین را بخار تمیز کنید. با این کار بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر که می تواند برای شما و به خصوص بچه هایتان خطرناک باشد ، ظاهر جدیدی به اتومبیل شما می بخشد. تمیز کردن بخار آب کمتری مصرف می کند و به راحتی می تواند بسیاری از اجزای مختلف ماشین شما را تمیز کند. بنابراین ، با کارواش بخار ، شما حتی نگران جمع شدن آب در مناطق ناخواسته اتومبیل خود ، مانند قطعات الکترونیکی از جمله دور سنج دیجیتال ، سیستم GPS و غیره نیستید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد