کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

مزایای استفاده از کارواش بخار با کیفیت

کارواش بخار یک شرکت از متخصصان تیم پرشور است که نیاز به صرفه جویی در جهان و زمان شما را درک می کنند! ما بسیار آموزش دیده، دارای مجوز و بیمه هستیم. ما برای رفاه شما و افراد اطرافتان سرمایه گذاری می کنیم.

کارواش بخار یکی از موثرترین راه‌ها برای تمیز کردن خودرو است. بخار نوعی دارو برای انواع بیماری های پاک کننده است. بخار می تواند کثیفی ها را از بین ببرد، لکه ها را از بین ببرد و به از بین بردن بسیاری از رسوبات و مواد ناخالص کمک کند.

با این حال، خروجی دمای بالا یک بخارشو تنها چیزی نیست که برای کارواش بخار نیاز دارید. آنچه برای تمیز کردن موثر خودرو نیاز دارید سه چیز است، یعنی خروجی بخار خشک، جاروبرقی متصل و فناوری ضد باکتری.

تعدادی از شرکت ها ادعا می کنند که ماشین های تمیز کننده بخار را با بخار خشک یا بخار خشک ارائه می دهند. منظور از بخار خشک یا بخار خشک دقیقا چیست؟ یعنی آب به حدی گرم می شود که میزان آب مایع در آن مرحله کمتر از 5 درصد حجم کلی باشد. بقیه محتوا در حالت بخار یا بخار است.

https://boxarcarwash22.blogiran.net/

ترمودینامیک چه ربطی به کارواش بخار دارد؟ بخارپزها با دمای واضح بالاتر خود سریعتر و کارآمدتر تمیز می شوند. اکنون، از آنجایی که محتوای آب مایع منتقل شده به سطح خودرو کم است، فرآیند تمیز کردن سریع می شود. علاوه بر این، انواع کثیفی ها به سمت سطوح مرطوب حرکت می کنند. اگر سطحی به سرعت خشک شود، احتمالا برای مدت طولانی تمیز باقی می ماند. بنابراین، بخارسازهایی با خروجی بخار خشک مزایای متعددی را برای یک تجارت کارواش بخار ارائه می دهند.

این یکی دیگر از ویژگی های اجباری کارواش های بخار است که برای جزئیات خودکار استفاده می شود. جاروبرقی متصل به آن، کارایی یک بخارشوی کف را چند برابر می کند. بقایای کثیفی محلول ایجاد شده توسط خروجی دمای بالای دستگاه را بلافاصله استخراج می کند. بدون جاروبرقی، یک قیمت کارواش بخار کف می‌تواند کثیفی را جابجا کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد