کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

کاربرد کارواش بخار در شستشو

لیست قیمت کارواش بخار

فروش کارواش بخار

کارواش بخار از جت بخار برای شستشو و تمیز کردن فضای داخلی و خارجی ماشین استفاده می کند. در صورت استفاده صحیح از جت بخار روی سطح اتومبیل کاملاً ایمن است. علاوه بر این ، بخار دارای اثرات ضد عفونی کننده و ضد عفونی کننده است. خاص ترین ویژگی کارواش بخار سازگار با محیط زیست است.

آب بسیار کمی می گیرد (به طور متوسط​برای هر وسیله نقلیه 3.7 لیتر کمتر است) و باعث خالی شدن پساب نمی شود. قدرت شستشوی بخار واقعاً شگفت انگیز است. شما متحیر خواهید شد که ببینید چه چیزی می تواند بدون هیچ گونه ماده شیمیایی به دست آورد. کارواش بخار ما مخصوصاً برای شستشو و تمیز کردن اتومبیل با ایمنی و کارآیی طراحی شده است.

مدل های سری کارواش بخار تقریباً متحرک هستند و به شما آزادی انجام وظایف نظافت را در هر زمان ، هر کجا که بخواهید به شما می دهد. مدل های سری کارواش بخار زاگرس 100٪ سازگار با محیط زیست هستند. نه تنها باعث خالی شدن پساب نمی شوند ، بلکه عاری از انتشار هستند. کارواش بخار برای همه آسان و سرگرم کننده است. همچنین می تواند برای اهداف دیگر تمیز کردن و ضد عفونی استفاده شود. بخار کارواش آینده شستشوی ماشین سازگار با محیط زیست است.

کارواش بخار یک روش مفهومی نسبتاً جدید در صنعت کارواش است که به لطف سازگاری با محیط زیست و اثربخشی در بسیاری از نقاط جهان مورد استقبال قرار گرفته است. هنوز درباره کارواش بخار چیز زیادی نمی دانید؟ درباره کارواش بخار اطلاعاتی کسب کنید.